Vaak gestelde vragen

Hoe en wanneer krijg ik betaald voor mijn opgestuurde kapotte schermen?

Zodra wij het pakket in ontvangst nemen, dient u rekening te houden met 1 tot 3 werkdagen om de schermen te testen. Dit is afhankelijk van hoe druk het is, en welke aantallen er opgestuurd worden. Soms zijn wij aan één klant al een halve dag bezig om alle schermen te testen. Wij doen ons best om alles dezelfde dag te testen.

Zodra uw opgestuurde schermen getest zijn, kunt u uw eindrapport terugvinden in uw account. Daarbij kunt u precies zien hoeveel schermen goed waren, hoeveel kapot waren, hoeveel stuks origineel of copy waren enzovoort.

Uw vergoeding zal op dezelfde dag als het eindrapport per bankoverschrijving worden overgeboekt via een Rabobank bankrekening. De verwerkingstijden zijn afhankelijk van uw bank en kunnen tot maximaal 1 werkdagen duren. Wij kunnen op verzoek ook per PayPal overboeken of u kunt bij ons langskomen om het bedrag contant op te halen. Neem hiervoor uw identiteitsbewijs mee zoals uw ID-kaart of rijbewijs. Uw naam dient overeen te komen met de naam die is ingevuld bij het opsturen van uw schermen.

Kan ik bij jullie ook originele schermen kopen?

Wij bieden ook originele iPhone en Samsung schermen tegen groothandelsprijzen. Voordelen om bij ons te kopen:

  • Bijna altijd voorraad van alle modellen en kleuren
  • Direct leverbaar
  • 12 maanden garantie
  • U kunt van ons een goede service verwachten
  • Grote tevredenheid bij onze vaste afnemers

Indien u interesse heeft naar ons aanbod, neem gerust contact met ons op per telefoonnummer of e-mail voor een vrijblijvende offerte.

Hoe kan ik mijn kapotte schermen opsturen?

Wij hebben het u zo eenvoudig mogelijk gemaakt om uw schermen op te sturen, dit kan in slechts enkele stappen:

  • Stap 1: Vul de aantallen, model en uw contactgegevens in op onze homepagina
  • Stap 2: Voer uw gegevens door; u zult dan een bevestiging krijgen op het scherm dat uw formulier per e-mail naar u toe verzonden is.
  • Stap 3: Voeg dit formulier toe aan het pakket en stuur het naar ons op
  • Stap 4: Wij testen uw schermen, u ontvangt een rapport en ontvangt uw geld per bank of een ander gewenst methode.

Stap 1:

Op onze homepagina kunt u het model en aantal schermen kiezen dat u heeft. Hierna kunt u uw contactgegevens en bankgegevens invullen zodat wij al uw gegevens hebben en uw geld zo snel mogelijk kunnen overmaken.

Stap 2:

Wanneer al uw gegevens ingevuld zijn, dient u op doorgaan te drukken waarbij een bevestiging in beeld komt dat er een formulier is verzonden naar uw e-mail. Hierin staan alle gegevens zoals de aantal kapotte schermen die u heeft ingevuld, uw contactgegevens en instructies.

Stap 3:

Verpak de schermen goed zodat ze onderweg niet kapot gaan. Vul uw pakket goed op met bubbelfolie of kranten, tot uw schermen niet meer kunnen bewegen. Vergeet niet om het uitgeprinte formulier in het pakket toe te voegen en stuur het naar ons op, alle informatie over ons en het verzendadres kunt u terugvinden op het formulier.

Stap 4:

Zodra het pakket is ontvangen, kunnen wij aan de hand van het formulier zien wie het pakket heeft opgestuurd. Wij hebben al uw nodige informatie en kunnen zonder communicatie uw vergoeding per bank overmaken. De schermen worden één voor één getest en in uw account kunt u het eindrapport terugvinden van uw zending. Daar kunt u ook het bedrag vinden dat wij naar u hebben overgemaakt. Als het eindrapport beschikbaar is in uw account, is uw geld al overgemaakt naar uw bankrekening. Het eindrapport is meestal beschikbaar na 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van het pakket.

Kunnen mijn schermen ook opgehaald worden?

Indien u liever wilt dat de schermen opgehaald worden, kan dat ook. Echter dient u hiervoor een afspraak te maken en is er een minimaal aantal die u dient te hebben. De schermen kunnen direct bij u getest worden en contant of per bank uitbetaald worden.

De minimale aantal is afhankelijk van de afstand:

  • 0-49 stuks: Hiervoor kunt u alleen de opstuur service gebruiken.
  • 50-99 stuks: Tot 75KM vanaf Enschede
  • 100-199 stuks: Tot 150KM vanaf Enschede
  • 200+ stuks: Heel Nederland

Wij komen alleen naar KVK-geregistreerde bedrijven op een zakelijk adres.

Kan ik ook mijn schermen langsbrengen en live de schermen laten testen en uitbetalen?

U kunt bij ons op afspraak ook uw schermen langsbrengen. Wij kunnen dan direct uw schermen testen waar u bij bent. Alle goed werkende schermen kunnen wij dan direct contant of per bankoverschrijving aan u betalen. De onbruikbare schermen kunt u bij ons laten of weer meenemen.

Maak hiervoor een afspraak, zodat wij tijd voor u kunnen vrijmaken. Bel ons of stuur een bericht via het vragenformulier. De koffie, thee of frisdrank staat voor u klaar.

Wat word er met de werkende schermen met kapot glas gedaan?

De schermen die bij ons ingeleverd worden, zullen gerecycled worden ook wel ‘refurbished’ genoemd. De schermen zullen worden voorzien van een nieuw glas en frame. De onderdelen worden milieubewust gerecycled.

Hoe herken ik een origineel iPhone LCD?

Weet u niet als u een origineel of copy scherm heeft? Er zijn een aantal kenmerken om een origineel toestel te herkennen.

Bij iPhone 5, 5S en 5C:

  • Witte sticker met QR-code op de chip
  • Ingegraveerde QR-code op de chip
  • De letters ‘MK” op de voorzijde van kabel
  • De kabels klinken niet als plastic

Bij iPhone 6:

  • Apple logo op beide kabels (zowel touch als beeld flex)

Bij iPhone 6 plus:

  • Apple logo op touch kabel
  • Apple logo op de chip

iPhone 6S en 6S plus

  • Apple logo aan onderkant van de chip

Let op: Bij refurbished schermen kunnen deze kenmerken zijn gemarkeerd met een zwarte stift, waardoor het in de eerste instantie op een copy scherm lijkt maar in werkelijkheid een origineel LCD is. Kijk hier goed naar.

Waarom zijn originele schermen veel meer waard?

Veel originele iPhone schermen worden momenteel niet meer geproduceerd waardoor het aanbod beperkt is. Daarnaast is de kwaliteit van originele schermen beter, de kleuren zijn mooier en het touchscreen voelt fijner aan.

De Chineze copy iPhone schermen worden massaal geproduceerd en daardoor is er een groot aanbod en is de marktwaarde laag. Ook kunnen niet alle copy schermen gerecycled worden door de bouwkwaliteit.

Samsung toestellen met kapot glas hebben voornamelijk originele schermen.

Hoe worden de schermen getest?

De opgestuurde kapotte schermen worden getest met behulp van verschillende professionele testapparaten. Voor iPhone maken wij gebruik van 5 testapparaten; op ieder apparaat kunnen een aantal verschillende modellen getest worden. Voor Samsung gebruiken wij toestellen zonder scherm, waar wij een scherm op kunnen aansluiten.

Op de apparaten kunnen wij verschillende kleuren en afbeeldingen weergeven op het scherm, om eventuele afwijkingen te kunnen vinden. Daarnaast kunnen wij het touchscreen testen.

Wij controleren de schermen op de volgende punten:

  • Origineel, origineel refurbished of een copy scherm.
  • Barsten, dode pixels of vlekken in de LCD
  • Vuil of vocht in de backlight
  • Goed functionerend touchscreen

Ik heb een groot volume schermen, kan ik hiervoor een hogere vergoeding per scherm krijgen?

Wij streven naar een fijne en langdurige relatie met onze partners. Als u constant grote aantallen schermen kunt leveren, willen wij graag met u naar de mogelijkheden kijken om een hogere vergoeding te geven per scherm.

Antwoord niet gevonden?

Voor andere vragen kunt u gerust contact met ons opnemen, wij beantwoorden uw vragen graag per telefoon of via onderstaande vragenformulier. Wij antwoorden altijd binnen 24 uur.

Verstuurformulier